Pagina's

zondag 29 juni 2014

14 leuke dingen aan .. de zomer #1


Acht dagen nu is het officieel zomer. De zomer is echt mijn lievelings seizoen. Iedereen vindt de zomer wel fijn, toch? Er zijn maar weinig mensen die niet van de zomer houden. No offense, voor de mensen die er niet van houden. Maar wat is er nou zo leuk aan de zomer? Nou, ik heb
hier 14 leuke dingen aan de zomer (en er zijn er vast nog wel meer!)




1 Vakantie, minimaal zes weken vakantie, lekker doen waar je zelf zin in hebt. En op vakantie gaan natuurlijk!
2 Strand, ik hou van het strand, echt heerlijk!
3 Warmte, liever te warm dan te koud, brr.
4 Leuke zomerse kleding en schoenen, in de rest van het jaar is
kleding ook leuk, maar in de zomer is het net nog wat leuker vind ik.
5 IJsjes! Hmm, heerlijk met warm weer.
6 Fruit! Dat kan natuurlijk het hele jaar door, maar echt van dat zomerfruit, zoals aardbeien en watermeloen! Aardbeien is echt m'n lievelings fruit (samen met appel en ananas).
7 Zonnen, in de tuin, op het balkon of op het strand. Ik hou het niet super lang uit, maar voor even is het wel lekker én de lekkere kleur na afloop.
8 Zwemmen met vrienden.
9 Naar pretparken gaan.
10 Films kijken, wanneer het wat minder mooi weer is in Nederland, want dat is zeker niet onmogelijk..
11 Skeeleren, dat is echt leuk om te doen! Lekker in het zonnetje en met een licht windje erbij is het helemaal perfect.
12 Gezellig barbecuen met vrienden, vriendinnen, familie.
13 Festivals, er zijn in de zomer veel festivals, onder andere Tomorrowland! Wel jammer dat je daar 18 voor moet zijn. Maar je hebt genoeg andere leuke festivals :)
14 Shoppen, dat kan altijd natuurlijk.

Kortom, vrijwel alle leuke dingen die je wilt doen kan je doen, aangezien je genoeg vrije tijd hebt en het (hopelijk) meestal mooi weer is. Of je nou van voetbal houdt of van taarten bakken, je kunt het doen! Sommige mensen die examens hebben gedaan hebben nu al vakantie, maar ik nog niet. Als je net zoals ik nog geen examens hebt gedaan dan is het nog eventjes wachten en dan kan je optimaal geniet van de zomer(vakantie)!

1 opmerking: