Pagina's

maandag 30 juni 2014

Ed Sheeran's nieuwe album: X

Cover album: X
Een week geleden kwam het nieuwe album van de 23-jarige zanger, Ed Sheeran uit. Het is nog maar zijn tweede album, maar het is zeker de moeite waard om hem even te beluisteren. De man die misschien wel het meest bekend is van The A Team en wat een pracht nummer is dat ook. Onlangs kwam Sing al uit als nieuwe single van Ed Sheeran, dat overigens ook van het nieuwe album is. Ik vind de nummers van Ed Sheeran erg leuk en mooi en dit album mag je ook zeker niet missen! Ik ben dan ook helemaal verliefd op One, een van de nummers van het nieuwe album. Ook vind ik I'm A Mess heel chill om naar te luisteren, nou ja ik vind ze allemaal wel leuk eigenlijk! Maar die twee springen er voor mij het meeste uit. I See Fire kende ik al een tijdje en die heb ik nu een beetje te vaak geluisterd..


De stem van Ed Sheeran is gewoon erg fijn om naar te luisteren, hij heeft ook de soundtrack van de nieuwe film tfios (The Fault in Our Stars) gemaakt. Twee mooie dingen bij elkaar, tfios en Ed Sheeran's stemgeluid.
In november is Ed Sheeran hier in het Ziggo Dome in Nederland. Ik had het super leuk gevonden om daar bij te kunnen zijn, maar helaas was ik te laat met de kaartjes.

Heb jij het nieuwe album al geluisterd?

1 opmerking:

  1. Volgens mij is tfios echt een supermooie film! Ik vind de cover van het albun alleen niet zo mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen