Pagina's

vrijdag 27 juni 2014

Eerste post: Se-week en vakantie

Hoi allemaal,

Dit is mijn allereerste artikel op deze blog. Met deze eerste post wil ik eigenlijk een
goede start maken en ik vertel eigenlijk hoe het met mijn leven op dit moment gaat.
Het is nu vrijdagavond en het is dus weekend! :) Vandaag heb ik mijn laatste lesdag gehad op school
en moet ik me nu gaan voorbereiden op de Se-week die eraan zit te komen. Vanaf maandag
namelijk begint de toetsweek, aah! Nouja, het moet allemaal wel goed komen denk ik en hoop ik, haha.
Ik heb me al goed voorbereid en beter dan m'n best kan ik niet doen. 
Nou, de toetsweek dus. Het is niet zomaar een toetsweek, het zijn wel schoolexamens en tellen dus al mee voor volgend jaar (m'n examenjaar), dus hij telt wel pittig zwaar mee. Maar na de toetsweek, jawel heb ik ook eindelijk vakantie! Wat kijk ik daar naar uit. Ik zit al een tijdje in de sfeer van de vakantie, alleen zit school daarbij in de weg. Dat is erg vervelend, omdat ik liever geen slechte cijfers wil halen.
Maar nu is het bijna zo ver hoor! Toetsweek knallen, boeken inleveren, examendossier op halen, rapport ophalen en vakantie! En er zijn ook zulke leuke vooruitzichten, want ik ga namelijk samen met m'n moeder eerst vier daagjes naar Londen. Wat heb ik daar zin in zeg! En ik ga ook nog naar de Dominicaanse Republiek met m'n ouders, broer en zus. Ik heb daar onwijs veel zin in en ik kan echt niet wachten! 


Liefs, Milou 

1 opmerking:

  1. Veel succes met je toetsweek! hahahahahahahahahahahahaahahahahhaik heb je gespamt met reactie's als je later bekende blogger word heb ik je eerste comment xd. Tot morgen x

    BeantwoordenVerwijderen