Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

Series #1: Breaking Bad

























Hoi allemaal!

Series, iedereen kijkt wel series. Ik ben eigenlijk niet zo heel erg van het tv kijken en ik volg ook niet echt series. Veel mensen kijken bijvoorbeeld GTST, maar ik ben een van de weinige die het programma niet volgt. Wat ik wel leuk vind om te volgen is Expeditie Robinson of Wie is de Mol. Maar dat is niet echt een serie. Ik heb bijvoorbeeld wel Flikken Maastricht gevolgd en Penoza, maar na het kijken van Penoza vind ik Flikken Maastricht minder leuk, minder spannend. Maar genoeg over deze series, want de serie die ik op dit moment kijk is echt geweldig!

Breaking Bad! Mijn broer kwam met deze serie en mijn moeder en ik dachten nou waarom niet? Het eerste seizoen vond ik nogal raar en stom en ik vroeg me ook af waarom ik dit keek.. Maar echt, je moet doorzetten. Eigenlijk hou ik helemaal niet van enge films of programma's met misdaad en alles, maar dit is echt zo'n goede serie en weer heel anders dan Penoza bijvoorbeeld. Als eerste is het een Amerikaanse serie, maar hij is niet echt meteen typisch Amerikaans. Ik zal niet spoilen hoe de serie gaat, maar het gaat over een man waarbij kanker wordt geconstateerd, hij is scheikunde leraar en hij wil eigenlijk nog wat spannends in zijn leven mee maken. Dat gaat hij zeker doen, hij gaat namelijk Crystal Meth koken met een oud-leerling en daar verdient hij goud geld mee. De titel, Breaking Bad, staat voor de scheikundige elementen: Broom (Br) en Barium (Ba), leuk bedacht. 

Ik raad iedereen zeker deze serie aan om te gaan kijken en de acteurs spelen erg goed. De serie heeft vijf seizoenen en ik ben nu bij het vijfde seizoen, aflevering 5. Ik heb nog een paar afleveringen te gaan dus en ik vind het echt jammer als ik ze straks allemaal al heb gezien. 


1 opmerking:

  1. Iedereen heeft t over breaking bad maar ik heb het echt nog nooit gezien. Klinkt wel grappig!

    BeantwoordenVerwijderen