Pagina's

zaterdag 5 juli 2014

Faves #1

Hoi! Het leek me leuk om zeven random favorieten met jullie te delen van de afgelopen tijd. Ik kon ook favorieten van de maand juni bijvoorbeeld doen, maar dan zit ik meteen aan een maand vast en ik weet niet of ik elke maand weer nieuwe favorieten heb. Dus leek het me leuker ook voor jullie om elke keer om de zoveel tijd een paar favorieten te geven en deze keer zijn het er dus zeven. Hier komt ie!


Quote
Deze quote kwam ik laatst tegen en ik vind hem helemaal waar! Alles wat er gebeurt heeft zin, ik bedoel dan dat niets zonder reden gebeurt. Soms moet je ergens doorheen om er later iets leuks voor terug te krijgen. Ik geloof dat alles in het leven met een reden gebeurt. Er leiden niets voor niets meerdere wegen naar Rome. Als er een keer een tegenslag is, niet te veel in blijven hangen je hebt alleen jezelf er mee en vroeg of laat kom je erachter dat die tegenslag er had moeten zijn en krijg je er van zelf iets leuks voor terug.

Nike Airmax 1 GS Midnight Navy
Nike Airmax 1 GS Midnight Navy
Dit zijn hoe dan ook een van m'n favourites van de afgelopen tijd! Ik heb ze samen met een vriendin gekocht en ja, ik ben een beetje schoenenverslaafd de laatste tijd, dus ik was eigenlijk niet van plan om schoenen te kopen. Maar ik heb ze toch gekocht en ik heb er zeker geen spijt van! Ze zitten heerlijk, ik vind ze super leuk en ik heb ze echt bijna elke dag aan.


Longchamp Le Pliage

Mijn Longchamp Le Pliage tas
Ik heb deze tas gekregen voor mijn verjaardag in juni en ik ben er helemaal gek op! Ik had eerst altijd een Cowboysbag, die ik heel fijn vond (en nog steeds!). Maar ik was er een beetje op uitgekeken en tegenwoordig loopt iedereen met die tas, dus vond ik het tijd voor een nieuwe. Dat werd deze tas, het is nou niet echt een tas waarvan je denkt, wauw mooi! Maar hij is heel groot, er past heel veel in en is heel erg licht van zichzelf, in tegenstelling tot de Cowboysbag.. Ook kun je hem gemakkelijk opvouwen, wat heel erg praktisch is voor als je gaat reizen en je wilt hem mee nemen in je koffer bijvoorbeeld!

Ernest Horloge

Ernest horloge van Loavies.com
Dit horloge heb ik ook gekregen voor m'n verjaardag en ik vind 'm super leuk! Hij lijkt heel erg op het Michael Kors horloge, alleen dan in de goedkopere versie. Ik vind hem gewoon erg mooi en ik hij is ook niet zo heel groot en dat vind ik zelf ook wel fijn.

Birdy - Tee Shirt
De soundtrack van de nieuwe film Tfios, ik heb de film nog niet gezien, maar ik vind dit liedje helemaal geweldig at the moment. Eigenlijk ook One van Ed Sheeran, maar daar heb ik al een artikeltje over geplaatst, dus koos ik voor dit nummer. En het is ook echt een heel mooi nummer naar mijn mening. Eigenlijk hoort het boek tfios ook in m'n favorieten thuis net zoals One, maar aangezien ik ook al een heel artikel daar over heb geschreven, stop ik hem maar bij dit nummer. En dit nummer heeft stiekem toch ook te maken met het boek.

Sondey Cookies with Currants & Seeds
Sondey Cookies with Currants & Seeds
Dit zijn koekjes van de Lidl en ze zijn zo lekker! Persoonlijk ben ik niet heel erg van de koek en de snoep, maar dit zijn heerlijke koekjes vol met gezonde producten, onder andere haver, sesam, krenten, hazelnoten, amandelen, zonnebloempitten. Maar het is en het blijft een koekje, dus helemaal gezond is het niet. Maar wel een stukje beter dan een gemiddeld koekje. 

vlnr. Intense Care, Mint Fresh, Hydrate
Babylips
M'n favoriete lippenbalsem van de laatste tijd. Ik heb er nu drie, Mint Fresh , Hydrate en Intense Care en twee van de drie zijn er helaas al op.. Echt, die dingen gaan zo snel op bij mij niet normaal! Ik vind ze gewoon heel fijn, niet té plakkerig op m'n lippen en makkelijk om mee te nemen. In mijn geval wel een beetje duur, volgens mij zijn ze iets van 3,49 en bij mij gaan ze heel snel op. Maar daarentegen zijn ze wel heel erg fijn en krijg je er ook echt baby zachte lippen van!

Nou dit waren m'n favorieten voor deze keer, een lang artikel, maar ik hoop dat jullie het de moeite waard vonden om te lezen.

1 opmerking:

  1. Leuk! Mijn babylips was ook zo snel op 0_o, ik had de blauwe :)

    BeantwoordenVerwijderen