Pagina's

donderdag 10 juli 2014

Expeditie Robinson 2014

 Expeditie Robinson 2014
Expeditie Robinson! Het duurt nog eventjes voordat het weer op tv is. Maar ik kwam het bij toeval weer tegen op internet en ik vind het zo'n leuk programma! En er zijn al een paar mensen bekend. Waaronder Manuel Broekman!

Bijna iedereen kent dit programma wel denk ik. Een programma waar ik ooit aan mee zou willen doen, ook al is het echt lood zwaar en denk ik dat ik het niet zo lang kan volhouden. Maar het lijkt me zo gaaf! Op een super mooie locatie, strijden met je team. Ik vind dit veel leuker dan Expeditie poolcirkel bijvoorbeeld. Puur omdat dit lekker in de zon is. Stel ik zou ooit een keer meedoen, dan zou ik sowieso hard er voor moeten trainen, maar vooral voor het zwemmen. Aangezien je vaak moet zwemmen en ook hard moeten kunnen zwemmen en ik kan zwemmen totaal niet lang volhouden. 

Dit keer is het iets anders, normaal gesproken is Expeditie Robinson natuurlijk samen met België, maar dit jaar is het zonder België met onder andere alleen maar Nederlandse presentatoren. Namelijk Nicolette Kluijver in plaats van de oude vertrouwde Evi Hanssen. En met alleen maar Nederlandse deelnemers. Ik weet niet of ik het programma leuker of minder leuk vind zonder de Belgen. Ik vond het eigenlijk altijd wel leuk zo gemixt. Maar nu het met alleen Nederlanders is, is de kans wel groter dat ik meerdere bekende mensen ken en dat vind ik wel weer leuker. 

De eerste drie kandidaten zijn al bekend, Gigi Ravelli, Manuel Broekman en Mr. Polska. En wat een leuke deelnemers al! Vooral Manuel Broekman vind ik erg leuk! Hij is zo ontzettend knap! Ik ken hem eigenlijk vooral van de serie Feuten en ik vond 'm daarin echt geweldig. Ook heeft hij een klein rolletje gespeeld in de film Smoorverliefd. Maar daar was hij helaas niet zo heel vaak in beeld. Manuel is trouwens ook samen Dj met Geza Weisz en die heeft natuurlijk vorig jaar al meegedaan. Wordt leuk. Gigi Ravelli is natuurlijk het meest bekend van GTST, maar dat volg ik niet, dus daar kan ik niet zoveel over vertellen. En Mr. Polska natuurlijk, die ken ik het meeste van het nummer Vlammen, Allermooiste feestje en Krokobil. Er zijn nog maar drie deelnemers bekend, maar het zijn wel hele leuke deelnemers naar mijn mening! :) Ik ben benieuwd naar de rest van de deelnemers.

Je kunt op dit moment raden wie er mee doen aan het programma via foot selfies en dan kun je een V.I.P. winnen om de eerste aflevering te kijken samen met Dennis en Nicolette. Of je kunt een van de vijf paar Teva Originals sandalen winnen. Via de foot selfies kan je het proberen te raden, moeilijk hoor!

Het is nog even wachten, maar dan is het weer op tv! Kijk jij het ook? 

2 opmerkingen:

  1. Hoi!

    Aaah, wat een leuke artikel!
    Ik heb je zojuist gevolgd via Bloglovin, misschien dat je mij terug kan volgen?

    http://mylifeassenna.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahw ik heb geen eerste comment meer hahahahahahaha leuk artikel ik hou van expeditie robinson!

    BeantwoordenVerwijderen