Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Leukste programma's vroeger

Totally Spies

Hee iedereen!

In een van m'n vorige artikels over Breaking Bad kon je lezen dat ik eigenlijk niet zoveel tv kijk.. En vroeger deed ik dat ook al niet zo heel vaak, maar wel vaker dan nu. En ik moet zeggen dat ik de programma's die ik toen keek echt heel leuk vond! Tegenwoordig zie je op Nickelodeon vaak overgesynchroniseerde Amerikaanse programma's die best wel nep zijn. Kan ook leuk zijn, namelijk the Suife Life of Zack & Cody vond ik ook leuk vroeger, maar van deze programma's die ik keek vind ik het toch wel heel jammer dat ze niet meer op tv te zien zijn. 

Bron: Beugelbekkie
Ik vond het vroeger héél leuk om naar Beugelbekkie te kijken. Voor de mensen die dat programma niet kende, het gaat over een blond meisje, genaamd Sharon met een beugel, obvious. Ik vond het zo leuk, het ging eigenlijk over het leven van dat meisje en wat zij allemaal mee maakte. Het was een tekenprogramma en het is inderdaad ook nep, maar ik vond het fantastisch! Ik vond haar toentertijd heel cool (hoe cool je een tekenpersoon ook maar cool kan vinden, haha).

As told by Ginger
Ook vond ik het heel leuk om naar As told by Ginger te kijken. Dat was een beetje een soortgelijk programma als Beugelbekkie, het is ook een tekenprogramma en het ging ook over het leven van een meisje. De tekenstijl in dit programma was daarentegen wel heel anders. En dat meisje zelf was ook heel anders dan Sharon uit Beugelbekkie. Maar dat maakte het programma zeker niet minder leuk!

Welke ook echt niet te missen was, was Totally Spies. Iedereen kent dat programma denk ik wel. Het is nu nog steeds af en toe op tv en ook een vernieuwde versie daarvan volgens mij. Ik wilde vroeger heel graag Sam zijn, zij was slim, leuk en een spie natuurlijk. Dat programma vond ik af en toe wel eng met al die boeven en overvallen, haha. Nou was het ook een heel eng programma natuurlijk .. 

Rocket Power
De laatste twee programma's die ik heel leuk vond om te kijken waren wat minder meisjes achtig. Namelijk Rocket Power en de Bende van Vijf. Rocket Power vond ik altijd zo leuk, omdat het vaak op het strand was en omdat ze allemaal coole sporten deden. Surfen, skaten, zwemmen, wedstrijdjes tegen de grotere broer van Twister en nog meer. Ze leefden echt 'de beach life' en dat vond ik altijd heel leuk! En je had natuurlijk de Keet, die van Otto's en Reggie's vader was met Tito. De Vijfling vond ik ook heel leuk, die beleefden ook allemaal gekke dingen en waren zo braaf.. (maar niet heus) Dit tekenprogramma heeft ook wat meer weg van Chin Chan, maar dat vond ik een minder leuk programma. Over de Vijfling valt niet heel veel te vertellen eigenlijk. Maar al deze programma's vond ik het allerleukste om naar te kijken en ik vind het echt heel jammer dat ze niet meer op tv te zien zijn. Je kan ze vast nog wel ergens kijken op internet, maar je kunt ze helaas niet meer op tv zien dus. Misschien wel Totally Spies nog! 
Bende van Vijf

Nou dit waren de programma's die ik het leukste vond om te kijken als kind, ik denk in de leeftijd van 7 tot 11 jaar ongeveer. Het waren ook allemaal tekenprogramma's, zoals je kunt zien. Oh, trouwens later ik denk toen ik 10 jaar was, vond ik de Suite Life of Zack & Cody ook heel erg leuk, maar dat kwam pas later op tv. Maar een ding was zeker, dat programma vond ik ook helemaal geweldig!

Wat was jouw favoriete programma van vroeger?

1 opmerking:

  1. Hahahahahahahah ik keek alles ook behalve de club van vijf en zack en cody vond.ik echt geweldig hahahaah

    BeantwoordenVerwijderen