Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Griekse hapjes

Spinazie deegkussentjes 
Een paar jaar geleden was het Griekse week bij de Lidl en had mijn moeder deegkussentjes gekocht gevuld met kaas voor in de oven. Heeerlijk was dat, we aten dat toen heel vaak tussen de middag als ik thuis kwam van school. Maar na de Griekse week konden we het nergens meer vinden! Heel jammer vonden we dat. Maar deze week is het dus ook weer Griekse week bij de Lidl en ja wel, ze hebben ze weer!


Deze keer heeft mijn moeder de Griekse deegtasjes gevuld met kaas en spinazie gehaald, ietwat anders dan die we eerst hadden. Ik heb ze weer even uitgeprobeerd. En ook deze waren echt heel lekker! Het deeg is eigenlijk een beetje hetzelfde deeg als saucijzenbroodjes, alleen is dit dan iets steviger. Maar dat zou ook kunnen omdat dit kleine hapjes zijn, dat weet ik eigenlijk niet. De vulling is dus met kaas, feta kaas om precies te zijn samen met spinazie. En nou klinkt spinazie niet heel erg lekker, ten minste ik hou niet zo van spinazie, maar je proeft niet overduidelijk een spinazie smaak. Het is gewoon een heel lekkere combinatie!
Ze zijn heel makkelijk te maken. Gewoon de oven op 220 graden voorverwarmen en dan 15 √† 20 minuutjes in de oven. Heel lekker als avondsnack of bij je avondeten of lunch. Of ook heel leuk voor als je een keer visite krijgt, een leuke originele en heel lekkere snack. Je kunt een zak van 1 kg halen bij de Lidl voor 3,49 euro. Ik ben ze nog nergens anders ooit tegen gekomen in een supermarkt, dus ben jij hier benieuwd naar? Dan zou ik zeker even snel langs de Lidl gaan, nu het nog kan! 

1 opmerking:

  1. Hahahahahahahah wij maken dit altijd zelf, ik wist niet dat je het ook kant en klaar kon kopen! Mijn zusje vind het heel erg lekker xd

    BeantwoordenVerwijderen