Pagina's

zondag 6 juli 2014

Highlight of the week #1

Hee!

Vandaag een Highlight of the week! Het lijkt me namelijk wel leuk om af en toe en Highlight te geven van de afgelopen tijd, maand, dag of week. Ik ben dit nog nergens anders op een Blog tegen gekomen en het leek me eigenlijk wel leuk om te doen! (Als het al wel bestond, dan ben ik niet origineel)

Deze week had ik toetsweek en eigenlijk heb ik alleen geleerd, toetsen gemaakt en als ik thuis kwam weer voorbereiden op de rest van de toetsen. Best saai dus. Toch was er wel een hoogtepuntje in de week, dat was namelijk op woensdag. Op die dag had ik practicum natuurkunde en schoolexamen scheikunde. Ik zag best wel op tegen het practicum, aangezien ik practica nooit begrijp en ik was dus bang dat ik dit practicum ook niet zou begrijpen. Maar daarentegen ging het practicum heel erg goed! En ik begreep het helemaal. Het schoolexamen daarna van scheikunde ging ook heel erg goed! Ook scheen de zon die dag, dus het was wel een geslaagde dag voor mij. Tussen al dat saaie leren door, was dit een hoogtepunt. Nou dit was mijn eerste highlight, ik hoop dat jullie dit leuk vonden om te lezen. Kort artikeltje maar korte artikeltjes horen er ook bij :).

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen