Pagina's

donderdag 3 juli 2014

Leuke notitieboekjes


Hema boekjes! Ik schrijf altijd alles op, ik vind het fijn om te plannen en lijstjes bij te houden. En dat kan heel gemakkelijk met deze leuke boekjes van de Hema! De desk planner heb ik al een tijdje, maar de andere drie boekjes kwam ik bij toeval van de week tegen en ik dacht die neem ik mee!



Eerst de desk planner. Ik vind het dus erg fijn om dagen te plannen, niet elke dag natuurlijk. Maar met een drukke week, waarin ik veel dingen heb of met een toetsweek vind ik het altijd wel fijn om een planning voor mezelf te maken. Eerst deed ik dit altijd gewoon simpel met word of op kladpapier, maar sinds ik deze desk planner ben tegen gekomen bij de Hema, doe ik het altijd met deze desk planner. Hij werkt fijn én hij ziet er nog eens leuk uit, twee vliegen in een klap. Zoals je kunt zien heb je op de onderste bladzijde de dagen van de week staan en de data staat er niet bij, dus je kunt zelf indelen voor welke weken je hem wel gebruikt en welke niet, handig! En op de bladzijde erboven heb je ook nog ruimte om to do lijstjes te maken of notities voor jezelf. Zelf gebruik ik eigenlijk meer de onderste bladzijde, maar de bovenste bladzijde is zeker niet overbodig.

De andere drie boekjes zijn notitieboekjes. Je hebt op dit moment hele leuke notitieboekjes bij de Hema in alle soorten en maten met leuke printjes erop. Ik heb de twee kleine notitieboekjes gekocht om snel mee in m'n tas te kunnen nemen voor als ik me iets te binnen schiet en dan heb ik altijd een notitieboekje bij me om het op te schrijven. De grote (is op A5 formaat) heb ik gekocht omdat ik hem én leuk uit vind zien én om als dagboek te gebruiken op vakantie. Ik vind het namelijk altijd leuk om een dagboek bij te houden op vakantie. Normaal gesproken heb ik geen dagboek, maar op vakantie hou ik wel een dagboek bij en dat vind ik dan leuk om te bewaren en om er later nog eens in te kijken. En deze vond ik daarvoor erg handig en leuk.

Dus als jij nog leuke notitieboekjes nodig hebt voor een betaalbare prijs zou ik zeker even naar de Hema gaan. Je hebt er overigens nog meer leuke spulletjes met deze printjes, zoals etuis, washi tapes, stempels, mappen, ideaal voor school (ook al is het schooljaar dan al bijna voorbij).

1 opmerking:

  1. Die desk planner heb ik ook al een tijdje, echt heel erg fijn ding! Ik heb vandaag ook wat schoolspullen bij de hema gekocht echt hele leuke dingen! X

    BeantwoordenVerwijderen