Pagina's

maandag 14 juli 2014

Liefde voor Bagels & Beans

Paddoburger van champignons
Hoi! B&B is echt mijn favo plek om te lunchen, het is altijd erg lekker en ik vind het er ook altijd heel gezellig! :) Ze hebben er echt de lekkerste bagels! En wat ik niet echt verwacht, maar als je Bagels & Beans nog niet kent raad ik je deze lunchroom zeker aan. Je hebt er echt van alles, niet alleen hartige bagels, waar ik persoonlijk meer van hou, maar ook zoete bagels. 

Vandaag ben ik dus weer na een lange tijd wezen lunchen bij de Bagels & Beans. Eigenlijk was ik van plan om voor de carpaccio te gaan, die vind ik echt heerlijk en had ik al een tijdje niet meer gegeten. Ook vind ik de BLT heel lekker en warme beenham, maar ik ben ook altijd in voor iets nieuws. Dus wilde ik ook wel weer een nieuwe proberen. Ik ben toen uitgekomen op deze bagel die je hierboven op de foto kunt zien. Dit is de speltbagel Paddoburger van champignons, Parmigiano Reggiano, Truffelmayonaise, Pijnboompitjes en sla. Ik was heel erg benieuwd, want ik verwachtte eigenlijk allemaal champignons. Maar zoals je ziet, zie je die daar niet liggen. De champignons waren verwerkt in de burger en lekker dat het was! Het water loopt nog in m'n mond. Daarnaast had ik ook nog de verse Jus d'orange, die ook altijd heel lekker is. Je kunt ook nog vele andere lekkere sapjes krijgen, zoals banaan, aardbei of alles gemixt. En zoals ik ook al zei, je hebt ook zoete varianten, zoals aardbeienjam of banaan met ahornsiroop & kaneel. Dus voor elk wat wils. 

Naast alleen gezellig lunchen, kun je de bagels ook bestellen bij Bagels & Beans en scheelt dat ook nog eens 10%. En in sommige steden kun je het ook zelfs laten bezorgen, ideaal! 

Deze bagel staat is nu wel een van m'n favorieten denk ik samen met de carpaccio, die blijft ook heerlijk. Ik zou graag nog meerdere varianten willen proeven. De bagel Parmabella zou ik bijvoorbeeld graag nog willen proberen, die is onder andere met mozzarella, pesto, zontomaatjes en pijnboompitjes. 

Ben je nog nooit bij de Bagels & Beans geweest? Ga er dan gauw een keertje lunchen, je zult er geen spijt van krijgen! :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen