Pagina's

maandag 7 juli 2014

Listography's

Listography & Listography Friends
Ik wilde jullie wat vertellen over de Listography's. Het ligt maar net aan de persoon of je ze wel of niet kent. Het is niet zomaar een boek om in te lezen, maar een soort doe boek. Je schrijft er allemaal lijstjes in en voor Kerstmis kreeg ik m'n eerste Listography. En met m'n verjaardag kreeg ik een tweede. Tot iets langer dan een half jaar geleden kende ik ze nog niet, maar ik vind ze helemaal leuk!



Page of my Listography
Als eerste kreeg ik dus afgelopen december m'n eerste Listography. Deze is de normale versie, je hebt namelijk veel verschillende versies, Listography Future, Travel Listography, Listography Friends, etc. Maar ik kreeg de normale Listography. Op elke bladzijde staat er een ander onderwerp en de bedoeling van het boek is dat je bij elk onderwerp een lijstje maakt. En zoals je in dit artikel kon lezen weet je dat ik gek ben op lijstjes maken. Dus dit boek was wel erg toepasselijk voor mij. Je hebt bijvoorbeeld een lijst met List your favorite websites, List your favorite magazines of List your life to do list. Dit is heel erg leuk om in te vullen als je bijvoorbeeld op reis bent of als je gewoon onderweg naar iets bent in de auto of trein. En het is natuurlijk leuk om achteraf te lezen wat je ingevuld hebt. 

Page of Listography Friends
Nou als tweede heb ik voor m'n verjaardag Listography Friends gekregen. Hier heb ik nog niet zo heel veel ervaring mee omdat deze Listography bedoeld is om met vrienden in te vullen en dat heb ik nog niet gedaan. De bedoeling hiervan is om in het begin alle namen in te vullen met wie je dit samen invult en dan weer naar elk onderwerp toe gaat om dan allemaal iets in te vullen. Dit lijkt me ook zeker heel leuk om in te vullen samen met vrienden. Je kunt dit natuurlijk al voor jezelf in gaan vullen, maar dat vind ik niet leuk, haha. Je hebt bijvoorbeeld List which friends win the best-dressed awards of List who's got talent of List your top three crushes. Of zoals hier op de foto hiernaast.

Ik vind ze heel erg leuk! Als je hier op klikt dan kun je zien welke er allemaal zijn. Ik zou graag nog My Future Listography willen en de Travel Listography. Eigenlijk zou ik het ook wel leuk vinden om ze allemaal te hebben :). Je kunt ze trouwens gewoon kopen op bol.com als je er interesse in hebt. Het is natuurlijk ook leuk om een Listography cadeau te doen aan iemand!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen