Pagina's

vrijdag 4 juli 2014

Nieuw!

Hee! Ik heb vandaag wat nieuwe dingetjes gekocht. Niet zo heel veel, maar ik vond het wel leuk om met jullie te delen!

Ik ging eigenlijk naar de Kruidvat voor de Vaseline Spray & Go. Ik kende hem al een tijdje en had er allemaal goede dingen over gehoord, maar ik had hem nog steeds niet gekocht. Puur omdat ik dacht nou ik gebruik wel gewoon bodylotion. Maar nu na het zonnen m'n huid wel fijn is om in te smeren vond ik dat plakkerige na de bodylotion toch wel vervelend worden. En ik wist dat ze er nu met 40% korting waren, dus ik dacht ha goede timing om er nu eentje te kopen. Ik heb Aloe Fresh genomen en ik ben benieuwd!

Ook heb ik vijf deodorants gekocht van Dove, omdat ik bij toeval zag dat ze 3+2 gratis waren. En dat is namelijk wel handig, want dan kan ik meteen inslaan ook voor m'n moeder en zus. Ik heb vijf verschillende genomen, omdat ik niet kon kiezen, haha. Pomegranate & Lemon Verbana scent, de originele, Grapefruit & Lemongrass scent, Cumcumber & Green Tea scent en Beauty Mineral Enriched. Maar als je van plan bent om ook Dove deo's te kopen, dan kan je beter naar de Etos of naar de Dirk gaan, want ik zag later dat ze bij de Etos 1+1 gratis waren en bij de Dirk voor eentje 1 euro. Dus ja, ligt er maar net aan welke aanbieding je wilt :).

Daarnaast zie je ook nog een lippenbalsem, die heb ik ook bij de Kruidvat gekocht en hij is  gewoon van Kruidvat eigen merk. Met een vrij neutrale geur, ik hou namelijk niet zo van zoet op m'n lippen. Aan de lippenbalsem is niet zo veel te vertellen eigenlijk.
Je kunt ook zien dat alles een beetje een roze tintje heeft en dat klopt, want het zit allemaal in een roze transparante tasje. Die heb ik bij de Etos gekocht! Ik ging namelijk naar de Etos voor de Victoria's Secret Bodysplashes, maar ze waren bijna allemaal al uitverkocht, maar ik kwam dus wel dit leuke tasje tegen! Ik vind hem heel erg leuk en ook zeker leuk voor de zomer. Je kan hem als toilettas gebruiken, maar ook gewoon als klein tasje naar het strand bijvoorbeeld. Je kunt hem kopen voor 4,49 euro en ook nog eventueel in het geel!

1 opmerking:

  1. Dove deo's zijn altijd zo lekker! Ik vind de roze dop altijd lekker ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen