Pagina's

woensdag 2 juli 2014

Summer musthaves 2014

Bron: Fashioninsider
Mijn summer musthaves zijn de maxi skirt (of misschien maxi dress) en de tuinbroek! Ik weet dat ze al een tijdje in zijn, maar ik heb nog niet de tijd gehad om de perfecte voor mij te vinden. Ik wil ze allebei nog dol graag hebben. Vroeger als kind had ik een tuinbroek en ik vind het erg leuk dat het nu de trend is. Ik wil dan wel een tuinbroek met korte broekspijpen, die vind ik net wat leuker. Maar beiden zijn zeker erg leuk! De tuinbroek is net wat minder standaard, het staat leuk en je kunt het op verschillende manieren combineren. Je kunt het net wat sportiever maken door er leuke gympen of sneakers onder te dragen. Maar je kan het ook wat vrouwelijker maken door leuke sandaaltjes eronder te dragen of zelfs hakken. Ik ben zelf meer van het sportievere dus zul je mij eerder zien met sneakers eronder! Ook kun je de hengels allebei om doen, maar je kunt er ook eentje om doen en de ander simpel laten hangen. Ja, ik wil er heel graag nog eentje! Toch kan een tuinbroek ook verkeerd overkomen, hier bedoel ik mee dat het je op een boerinnetje kan laten lijken. Niets tegen boerinnen trouwens! Maar ik denk dat je er zelf voor kunt zorgen dat dat zeker niet gebeurt. Ook zullen er vast wel mensen zijn die totaal niet van de tuinbroek houden, maar dat mag natuurlijk, iedereen draagt wat ie zelf wil!

Variaties maxi skirt
Ik weet niet of de maxi skirt mij zal staan. Maar door de maxi skirt lijk je wel een stukje langer en dat is voor mij wel een voordeel. Ik kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen zo is, maar met mijn net aan 1.60 is dat wel prettig. En ik vind de maxi skirt ook gewoon een mooi kledingstuk, het is net wat vrouwelijker. Ik hou niet zo heel erg van rokjes of jurkjes, maar deze kun je makkelijk aantrekken in de zomer en is lekker luchtig. Maxi skirt kan je ook met veel dingen combineren en op veel verschillende gelegenheden aan trekken. Je hebt ook nog verschillende variaties en verschillende stofjes op de skirt, zoals je hiernaast kunt zien. Wat je maar wilt!


1 opmerking:

  1. Wwwooooow stoer! Ik vind dat je echt lef hebt als je zo max skirt aantrekt, ik zou het niet durven naar school maar wel heel gaaf! Leuk milou!

    BeantwoordenVerwijderen