Pagina's

dinsdag 1 juli 2014

Victoria's Secret bodysplashes

vlnr. Bodylotion: Sheer Love, Bodysplash: Sheer Love, Body Splash: Pure Seduction

Een paar weken geleden was ik jarig en ik kreeg van m'n vriendinnen onder andere twee bodysplashes van de Victoria's Secret. Ik had nog nooit in m'n leven bodysplashes gehad of gekocht. M'n vriendinnen hadden ze wel al en ik wist ook wel wat het was, maar zelf had ik ze nog niet. Ik dacht altijd, nouja je kunt ook gewoon parfum opspuiten. Maar nu ik ze heb gekregen voor m'n verjaardag, vind ik het helemaal leuk!



Allereerst heb ik sowieso nog nooit iets gehad of gekocht van de Victoria's Secret en ben ik ook niet zo heel bekend met de producten (of lingerie). Maar nu dus wel en heb ik ook zo'n leuk roze tasje gekregen. De bodysplashes dus, de ene heet Pure Seduction en de ander heet Sheer Love. Nou ben ik qua parfum, geurtjes en eigenlijk alles in het leven (ook eten), niet zo van het zoete. Sheer Love is een wat frissere bodysplash en ik vind 'm erg lekker! Pure Seduction is wat zoeter, maar ook al is hij wat aan de zoete kant, ik vind ook deze heel erg lekker. En wat ik er nou zo fijn aan vind is dat je de bodysplash makkelijk in je tas mee kunt nemen. De fles is van plastic gemaakt, dus hij kan niet kapot gaan in je tas, een parfum wel daarentegen. En een deo kan ook lekker ruiken, maar dat is voor onder je oksels en met sommige kledingstukken kan je niet echt charmant deo spuiten. Met een bodysplash kan je makkelijk even paar spuitjes over je lichaam heen spuiten en je ruikt weer fris en fruitig. Ook gaat de bodysplash niet zo snel op, ik gebruik het best vaak maar er is nog niet zo heel veel uit.

Ik ben erg te spreken over de bodysplashes en ik zou er graag nog meer willen! Ik weet niet of ik zo een, twee, drie zelf een bodysplash zomaar voor mezelf zou kopen aangezien ze wel tien euro per stuk zijn en dat is ietwat prijzig, maar daarentegen zijn ze wel erg fijn! Ik had ook nog naast de bodysplashes een bijpassende bodylotion gekregen in dezelfde geur als Sheer Love. Sinds ik ze heb, heb ik elke dag een bodysplash bij me in m'n tas, echt heerlijk. Ik zou zeggen, ben je nou bijna jarig en je weet nog geen cadeau om te vragen.. Vraag een bodysplash (of meerdere, haha), is heel leuk om te krijgen en erg fijn om te gebruiken! Of je kunt er natuurlijk ook eentje cadeau doen aan iemand anders :)

1 opmerking:

  1. Omg ik wil ze ook! Ik ga ze vragen voor mijn verjaardag deze vakantie hahahahaah sorry ik spam je met reacties

    BeantwoordenVerwijderen