Pagina's

zaterdag 12 juli 2014

Zomervakantie!

Vakantie
Hoi allemaal!
Ik mag nu ook eindelijk zeggen dat ik vakantie heb! Officieel eigenlijk nog niet. En heb ik volgende week vrijdag pas echt vakantie, maar de toetsweek is voorbij, ik heb m'n examendossier opgehaald en ben ik klaar met dit jaar. Ik ben zo blij! Volgende week is alleen nog maar boeken inleveren, herkansing maken en rapport ophalen. Ik heb het geluk dat ik voor mijn herkansing niet hoef te leren, dus ben ik in principe echt klaar. En dan nu genieten van de vakantie, de zon mag nog wel wat meer doorkomen hoor.

Ik besef me de laatste tijd echt dat volgend jaar het allerlaatste jaar is van m'n middelbare school. Zo gek eigenlijk, volgend jaar heb ik nu al láng vakantie. En heb ik al láng examens gedaan. Het is niet eens meer een heel jaar school en dan is het al gedaan. Eng, spannend, maar ook leuk tegelijk. Dan heb ik zes jaar op school gezeten. Zes jaar klinkt ontzettend lang, maar die jaren zijn zo om gevlogen. Echt, de tijd gaat hard, misschien wel te hard.

Maar genoeg over school, vakantie. Als je m'n eerste artikel gelezen hebt, kon je lezen dat ik samen met m'n moeder naar Londen zou gaan. Vanwege te weinig aanmeldingen gaat dat helaas niet door.. Ik vond dat erg jammer (en nog steeds), maar gelukkig is daar ook iets heel leuks in de plaats voor terug gekomen. Want nu gaan m'n moeder en ik een paar daagjes naar Antwerpen! Ook heel leuk natuurlijk. En de place to be voor het shoppen! Ik heb daar echt onwijs veel zin in en ben echt heel benieuwd naar alle winkels.

Nou, dit was het wel even voor nu, ik hoop dat iedereen een fijne vakantie heeft en als je nog leuke tips hebt voor in Antwerpen, laat het me weten! :)

xxx Milou

4 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik ben zelf nog niet zo vaak in Antwerpen geweest, dus ik kan je geen tips geven, sorry.. Fijne vakantie :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahw superstom londen is vet, maar antwerpen is ook leuk! Have fun x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa echt jammer, maar ik heb ook heel veel zin in Antwerpen nu! :) Dankjewel!

      Verwijderen