Pagina's

woensdag 6 augustus 2014

Desayuno de Milou

Desayuno de Milou
Ik was dit al een paar keer tegen gekomen op verschillende blogs. Je eigen muesli samen stellen en ik hou best wel van muesli, ik vind het echt heerlijk door de yoghurt heen. En hier kon je het gewoon helemaal zelf samen stellen! En dat leek mij echt heel erg leuk.


In eerste instantie heb ik het niet besteld, aangezien ik het best wel prijzig vond en nog steeds vind. De muesli op zichzelf valt dan mee, maar als de verzendkosten erbij komen zit je al gauw op de tien euro voor een bus. Dat vond ik dan weer net te veel van het goede. Maar nu zag ik dat wanneer je nu een bus samen stelt dat je er een pakket met zes gratis mymuesli2go bakjes bij krijgt en dat vond ik wel een goede deal. In een opwelling had ik 's ochtends vroeg een muesli bus samen gesteld en het hele pakket besteld. Later op de dag had ik er eerlijk gezegd wel spijt van en dacht ik, wie betaalt er nou weer tien euro voor muesli? Nou ik dus .. Maar vandaag kreeg ik het pakket binnen in een super grote doos en werd ik toch wel weer enthousiast.

Allereerst zit er natuurlijk mijn eigen samen gestelde muesli bus met de ingrediƫnten zelfs erop geplakt. Je kan je eigen muesli ook een naam geven en ik noemde het Desayuno de Milou. Ik vond dat namelijk wel leuk klinken en het betekent Milou's ontbijt in het Spaans. Ik heb er onder andere havervlokken, cranberry's en pecannoten erin zitten. Daarnaast heb ik ook zes mymuesli2go bakjes gekregen met allemaal verschillende smaken en ze zijn heel makkelijk om mee te nemen. Je hoeft er alleen wat yoghurt bij te gooien en klaar is Kees, heel erg leuk! Ook kreeg ik er een mymuesli mueslidrink bij (die je op de foto naast m'n samen gestelde muesli bus ziet staan) in de smaak appel-banaan.
De mueslibakjes en mijn Desayuno de Milou heb ik nog niet uit geprobeerd.
Maar de mueslidrink wel en die was heel erg lekker. Wel zoet, maar heel lekker.


Ik wil binnenkort alle smaken uit proberen en natuurlijk ook m'n eigen muesli! Daar ben ik eigenlijk wel het meest benieuwd naar.
Je kunt hier je eigen muesli samen stellen. Je kan er van alles in doen, verschillende noten, verschillende vlokken, zaden en allemaal verschillend fruit, zoveel je maar zelf wilt. En de in de muesli zitten alleen maar biologische producten, zonder toegevoegde smaakstoffen en conserveermiddelen.
Ook kan je op de site de mymuesli2go bakjes bestellen in een pakket van 12 bakjes. Ik vind het idee van de mymuesli heel erg leuk bedacht en ik ben toch wel blij dat ik het heb besteld!

Sorry dat deze blogpost alweer over eten gaat, maar ik vond dit toch ook wel weer een leuk onderwerp om met jullie te delen. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen